Sök till Scania Student Intro

december 3, 2011

Tjuvstarta din karriär före examen.

Scania söker nu blivande civilingenjörer som läser sitt fjärde år på sin utbildning till sitt program Scania Student Intro.

Låt Scania stötta dig under de tre sista terminerna av din utbildning och ge dig chansen att fördjupa kunskaperna inom din utbildningsinriktning, bygga ditt professionella nätverk, få nya vänner och delta i givande aktiviteter.

Scania Student Intro ger dig fyra helger på företaget med en mix av case, seminarier, teambuilding och kvällsaktiviteter med fokus på ditt utbildningsområde. Du är garanterad sommarjobb och exjobb samt får en mentor inom Scania.

Ta ett steg närmare en spännande karriär redan nu. Läs mer och skicka in din ansökan senast den 11 december 2011 på scania.com/studentintro

Mer information hittar du på blogs.scania.com/student/