Maskinteknologsektionens andra ordinarie höstmöte/Second student division meeting of the fall

november 6, 2017

På tisdag den 14 november är det dags för sektionens andra ordinarie höstmöte. Mötet kommer hållas i HA1 först på lunchen mellan kl.12:00 och kl.13:00 för att sedan återupptas i samma lokal kl.17:30. Det bjuds på mat vid båda tillfällen att gå med bra info, roliga bus och prisvärda tävlingar. Föredragningslistan finns att läsa i länken nedan.

M-Styret bjuder på PreSM den 13 november kl.12:00 i loungen. Ditt kan ni komma om ni har några frågor gällande sektionsmötet eller om ni vill delta i diskussionerna. Det bjuds på fika och gott sällskap.

Varmt välkomna!

Slutgiltig föredragningslistaSM2-20171114

KallelseSM2-20171114

The second student division meeting of the fall will be on Tuesday the 14th of november. The meeting will take place in HA1 during lunchbreak between 12pm and 1pm to later be adjourned at 5:30pm. Food will be served on both occasions to go along with important information, fun pranks and contests with great prices.

The student division board will be present on the 13th of november for PreSM in the lounge. Here you can come and ask questions about the coming student division meeting or just contribute to the discussions. Fika will be served.