Maskinteknologsektionens tredje ordinarie sektionsmöte/First student division meeting of the spring

januari 26, 2020

[English below]

Välkommen på Maskinteknologsektionens första ordinarie vårmöte!

Sektionsmötet kommer ta plats i HA1 den 2 februari klockan 10.00-sent och fortsätter sedan den 4 februari i samma sal klockan 12.00-13.00 med fortsättning klockan 17.30.

Det bjuds på mat vid alla tillfällen samt fika under söndagen och info, tävling och sång i perfekt stämma.

Kallelsen finns att läsa här
Den slutgiltliga föredragningslistan finns att läsa här

Har du några frågor gällande sektionsmötet är du varmt välkommen att kontakta oss via mail eller Facebook!
I.W.S.I

Sunday the 2nd of February the third student division meeting will be held. The meeting will be held between 10 p.m. and will be continued Tuesday the 4th during lunch at 12 p.m. to 1 p.m. and later from 5.30 p.m. We will be at HA1 on all occasions.

If you have questions, please contact us via mail or Facebook!
I.W.S.I