SMART GBG’14 och ny styrelse

april 7, 2014

Hej maskinteknolog!

Under helgen så har det arrangerats SMART-konferens på sektionen med gäster från norr till söder. SMART står för Sveriges Maskinrelaterade Teknologer och består av M-styret på Chalmers, KTH, LTH, LiTH och Luleå tekniska universitet, samt td-styret och Ztyret från Chalmers, som på de andra skolorna ingår i M-styret.

Helgen bjöd på givande diskussioner, bastu i Härryda, spårvagnsåkning med riktig göteborgsguide, finsittning i Bulten och givetvis en sväng på Gasquen. De andra styrena var mäkta imponerade av fram för allt kårhuset, även om brödbacksåkningen också gjorde ett starkt intryck! Vi tackar Rustet för hjälpen!

På konferensen deltog även sektionens nyinvalda styrelse som består av följande personer:

Dennis Norman – Ordförande

Malin Settergren – Vice Ordförande

Joel Renulf – Kassör

Elin Andersson – Näringslivsansvarig

Hedvig Olsson – Utbildningsansvarig

Alexander Malmberg – Intendent

Erik Kvarnström – Komunikationsansvarig

M-styret 13/14 önskar de nya lycka till när de kliver på till sommaren och tackar alla deltagare för en trevlig konferens.

IWSI M-styret 13/14